onsdag 20 juni 2012

Det slutade ute i trädgården..

Här är några bilder från idag när vi hade lite spadag. Emma hade handlat ansiktsmasker när hon var i stan. Sen hade vi en stor balja med jätte varmt vatten och olja. Man blev jätte len om fötterna. Detsamma med våra händer, vi hade en liten skål med varmt vatten och där blandade vi vatten med olja och socker. Efter smörjde vi både in händer och fötter. Till sist målade vi våra naglar. Myspys ! När vi var klara så hade vi inget att göra haha.. Men det slutade ute i trädgården med att vi skulle lära oss hjula och stå på händer? Jag och Emma har gjort en "What to do" lista i sommar. En av sakerna är att lära sig hjula jätte bra. Jag är på god väg kan jag ju säga.. Sofie och Emma också. Haha:P Jaja, nu ska jag inte sitta och babla. Klockan 19.00 ska jag iväg och dansa. Idag ska jag dansa rumpan av mig;)









Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar