söndag 10 juni 2012

Chilledill

Vilken chilledill dag,
det enda jag har gjort idag är plugga och titta på "Top model Austraila", eller vad det nu heter. Så sköönt, inte för att det var så jätte roligt med plugg men så har det ändå varit chill. Har inte ens bytt om, jag orkar inte. Och det är skönt att inte orka. För jag ska ändå inte göra något.

Snart slutar jag skolan, på TORSDAG. Det ska bli riktigt underbart ! Längtar så mycket. Dessa dagarna kommer vara chilledill, imorgon ska vi typ bara titta på film.. Det ska bli riktigt nice, och sen på tisdag ska vi ha brännbollsturnering. Det ska bli faktiskt bliCh kul. Sen på Onsdag?? Kommer inte ihåg, men vi slutar tidigare också. Riktigt chilledill. Nej nu ska jag fortsätta att titta på tv och titta lite bloggar och sånt...


Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar