söndag 6 maj 2012

RUBRIK FICK BLIR RUBRIK. FATTA NI?

Hej,Hej bloggen.

Kände att jag behöve blogga lite innan jag slänger in mina geografi papper i väggen och stampar isönder dom.. Ja somsagt geografin läxan kan gå och döö. Om ni ville veta vad jag gjorde innan var jag på dans som vanligt. Alltid lika kul men extra kul denna terminen för vi ska dansa magdans. Det är absolut inget jag har dansat innan men det är riktigt roligt. Vårat nummer är också väldigt häftigt. Efter dansen gick jag och några tjejer hem. Såklart var dom tvugna att gå igenom kyrkogården som vanligt. Ni vet det börjar bli en vana nu. Jag hade inget större val så jag fick bara hänga på. Till slut kom vi hem till Emma där satt vi och tog en liten fika innan vi gick och titta på en liten film som jag,filippa och sofie gjorde till Emma för lite mer än 1 år sen. Herregud, höll seriöst på att dö. Gud vad man var liten och tramsig. Man var så sjukt töntig. Vad vi skrattade. Men nu sitter jag hemma igen och tänkte gå och duscha innan jag sätter mig och läser. För det går ju inget på tv som vanligt. Men vi hörs mer imorgon. Uscch skola igen.. Inte för att jag lever i skolan går typ runt som en zombie. Man får typ upprepa  saker till mig 7 gånger innan jag förstår vad dom säger. Okej där kanske jag tog i. Gud vad jag babblar. Till och med min pappa klagar. Men ha det.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar