onsdag 2 maj 2012

Känslan man får när man dansar.

Hej,Hej

Vilken underbar dag! Man känner verkligen att det är vår nu. Men nu ska jag inte sitta och babla om vädret. Var riktigt trött idag,  höll på att somna i skolan. Det blev en lång dag igår med mycket luft och det är klart att man kan bli trött. Men roligt var det. Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska ticka lite fortare för jag ska på dans och det ska bli såååååååååhär roligt. Snart börjar alla genrep på teatern och sånt, jag längtar grymt mycket. När man står där på scen och det är mörkt och väntar på att ljuset även musiken ska sättas igång, asså känslan är underbar man blir så himla spidad, nervös glad ja en massa blandande känslor.

Om du som söker någon sport så tycker jag att man iallafall ska testa dans. Det är ett av dom roligaste sporterna som finns och jag har ändå gått på många. Fast man ska ha lite takt och sånt men man lär sig. Nu börjar det pirra i magen, blir så glad när jag tänker på det. Okej nu ska jag inte sitta här och berätta om hur mycket jag älskar att dansa. Ni får helt enkelt prova själv, så kommer ni säkert nå den känslan som jag har.

Jag när jag dansa nere i tårget. Står längst fram närmast kameran.
Måste verkligen gå nu om jag ska hinna, KRAM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar