lördag 19 maj 2012

Inte en lugn sekund..:)

Snart sticker jag hem till mamma för att sy lite bättre på mina street kläder. Jag är verkligen inte den personen som ska sy eller röra en symaskin. Häromdagen sydde jag några stygn men när jag kom hem märkte jag att stygnen hade gått upp. Och det är idag jag ska ha genrep.. Så får förbättra på det lite. Sen ska jag också träffa Sigge som ska sova hos mamma ikväll:) Annars består dagen av dans. Vid 14.30 ska jag på möte om vad jag ska göra på scenen efter det blir det genrep med Street dansen. Inte en lugn sekund idag. På kvällen blir det nog bio med pappa. Har ni sett den "Dark Shadow", vi ska nog se den idag. Men jag hoppas den är bra? Jaja, måste gå nu ha en bra dag.

Smälter man inte när man ser han? Såå gullig..:)
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar