fredag 6 april 2012

Regnet det bara öser ner..

Random bild, tror jag ska ha en sån knut imorgon.
Regnet det bara öser ner och medan det gör det så har jag spenderat min dag framför tvn. Min syster kom förbi så fastna vi framför en jätte konstig film. Men nu sitter jag hos mamma och har varit duktig och hjälp till med att baka 2 kladdkakor till imorgon eftersom vi ska ha besök. Får väl se om dom blir bra. Annras blir det bara en massa påsk i helgen, vi brukar inte göra någon stor deal av hela den här påsk grejen men det kan väl vara gott med lite påsk mat fast jag äter ju inte sil och sånt äckligt. Det är prinskorvar,köttbullar och godis som gäller för mig. Fick ett påskägg av mamma innan föresten, då snackar vi påskägg. Ni får en bild på det senare.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar