lördag 21 april 2012

Onödig fakta om mig.

  • Stoppar alltid i vänster ben först när jag ska ta på mig byxor.
  • Har mycket rött på mitt rum fast jag inte är förtjust i färgen.
  • Jag har jätte stora syn fel fast jag använder inte mina glasögon så jätte mycket.
  • När jag väl skadar mig är det alltid foten.
  • Super envis och kan verka ganska kall som person.
  • Gillar inte rabarberpaj så jätte mycket.
  • Är äntligen 160 cm
  • När jag gick i typ 4-5 var jag 136 cm, extremt kort ..
  • Har varit lacktos, alltså inte kunnat dricka mjölk
  • Hatar skolan över allt och annat fast jag är en pluggis..
  • Ibland kan jag välja vindruvor istället för godis.
  • På julen äter jag inte svensk julmat istället blir dert danskt och det är väldigt gott.
  • Blir deprimerad och jag inte får dansa.
  • Har gått på golf, simmning, innebandy, akrobatik och rytmisk gymnastik men det har alltid varit dansen som betyder mest och jag älskar det över allt och annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar