onsdag 4 april 2012

Oj vilken dag, inte för att den är slut än. Då kanske ni har undrat vad jag har gjort? Jo idag så va jag med Emelie. Hon kom hit här så hade vi bestämt att ha picnik så vi cyklade ner till Borstahusen och lade oss på en grässplätt och fikade. Sen kom det kråkor såna som jag inte gillar, Emelie är så dum att börja mata dom med macka. Till sist kastar hon hela mackan och tror ni inte då att flera fiskmåsar börjar attackera? Jo, jag ringde mamma samtidigt och jag börjar skrika och hon tror att det är något allvarligt som händer. Haha, fy hatar såna fåglar.. Vi stack sedan hem där efter och fikade hemma istället som jag tyckte var en bättre ideé. När klockan slog 13.00 så körde pappa ner oss till stan så gick vi runt i affärerna men jag håll på att spy på varenda plagg, så himla tradiga kläder !Blööö, ussch. Efter några timmars vandrande i stan gick vi hem igen och nörda oss vid mobilerna, jag veeet. Tradigt men vad ska man göra?
Har iaf precis ätit och tror jag ska ner till Borstahusen nu för jag och Filipp ska åka longboard? Om det inte blåser för mycket. Yees, men vi hörs mer imorgon?

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar