lördag 14 april 2012

Klippt


Är det inte underbart att klippa sig. Man kommer ut med lent hår plus att det luktar underbart, det ända är att håret blir kortare. Var ju i stan och klippte mig idag och bestämde mig bara för att klippa av topparna och gjorde det lite uppklippt för göra håret lite livligare. När jag hade klippt mig så tog jag en fika med pappa, Emma, hennes mamma, Lars och Sarah (hennes lillasyster). Faktiskt gott men hade lite svårt att bita har ju tandställning och den kan vara lite ivägen ibland... Innan vi åkte hem gick förbi någon konstutställning, fina tavlor, men jag är ju inte denna filosophen eller vad det nu är..
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare för jag, Emma och Sofie ska gå och se bio, Hunger Games om ni undrar, ja vi har redan sett den men vi vill se den igen. Det är sista dagen idag sedan släpps den inte förren i juli? Men nu ska jag inte babbla för fullt, hoppas ni får en härlig Lördag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar