torsdag 22 mars 2012

Längtar till imorgon..

Är precis vad jag gör. Min dag kommer innehålla såhär:
*Skola som vanligt.
*Filma
*Hem och äta
*Bio och titta på "Hunger Games".
*Sova hos Emma?
Låter inte det toppen? Jag tycker det ! Vill så himla gärna se "Hunger Games". Det är jätte många (föräldrar!) som tycker att den är för våldsam och det här med "barn dödar barn". Men har hört från andra att dom har tagit bort lite våldsamheter. Men jag menar dom som är jätte känsliga mot sånt behöver ju inte gå och se den. Sen så tycker jag att "Barn dödar barn"grejen är lite för hård mening. Lite konstigt att folk säger så när dom inte har läst boken ELLER har sett filmen.. En trailer säger inte allt. Jo visst tycker jag också den verkar såhär hemsk och så men jag tycker däremot inte 7 åringar ska gå och se den ! Jag tycker att dom ska ha 13 årsgräns i Sverige. Iaf ska det bli hur roligt som helst att se den eftersom att jag har hört att den är JÄTTE BRA! Så jag har faktiskt stora förväntningar.

Men vi höres mer imorgon.

Trailer..
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar