söndag 4 mars 2012

100%

Min kompis Emma skrev på sin blogg att hon absolut inte hade någon insperation pga att hon inte hade sin kamera med sig. Jag håller med fullständigt. Jag har inte alls bloggat bra denna veckan och jag tror det beror på att jag inte har kameran här. Jag skulle egentligen kunnat fotat en massa grejor som jag hade velat visa er på bloggen men eftersom inte kameran är här så har det inte blivit så. Jag som är så lat orkar inte gå och hämta den. Så det ska jag tänka på nästa gång att jag ska ta med den.
Idag har jag iaf varit på dans. Det var jättre kul. I vår dans ska jag dansa magdans. Jag var först skeptisk till det men när vi börja det men grundstegen var det faktiskt riktigt roligt. Haha, trodde aldrig att jag skulle dansa det. Annars så harjag en kanin och en hund här hemma, Sigge och Dante. Det är roligt för Sigge är intresserad av att titt på Dante men Dante är inte alls intresserad av Sigge. Okej, nu ska jag sluta babbla. Måste bara säga att Emma var här innan också, vi titta på film.
Detta var i somras när jag dansa Samba.. Men det är ju liksom inte samma sak haha;)
Vi hörs, för mamma börjar får damp av ljudet av tangentborde.. Jag vet helt koko..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar