söndag 12 februari 2012

Laserdome & en lidande näsa

Så nu bestämde snön sig för att komma ? Jag tycker absolut inte att det är något fel men det men den hade ju kunnat komma när det var jul istället för nu.
Jag tänkte berätta lite om vad som hände igår. Emma och Sofie har ju fyllt år så dom hade lite kalas på Laserdome och jag måste säga er att det var riktigt roligt. Hade aldrig gjort det för så jag var lite nervös haha ! Men en sak hände mig.. Jag sprang rakt in i en vägg två gånger och har så fruktansvärt ont i näsan nu. Den har svullnat upp.. Alla hörde en smäll i hallen och sen skrek jag bara "Ajj!". Men jag fortsatte spela med ett lite lidande men sen glömde jag bort det. Men nu har jag så ont.. Förvånande kom jag tvåa av alla och mitt lag vann.. Men det kvittar det var roligt iaf.

Innan vi åkte till Laserdome.

Efter vi hade varit på Laserdome stack alla hem hem till Sofie och vi åt och hade lekar och sånt.. När kl var runt 22.00 stack jag hem.

Idag väntar det dans och leta efter gamla bilder till min självbiografi i skolan ! Ha det toppen.


Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar