torsdag 9 februari 2012

Ny header och mall, vad tycker ni ?

Vad tycker ni ? Blev förändringen bra på bloggen ? Kände att den andra headern var för höstig så gjorde en lite vintrigare. Mallen fick gå i lila för jag tänkte på bokstäverna i headern som också är det ! Iaf, till något helt annat kom jag hem från stan för typ 20 min ? Har yrat runt i affärerna som en galning.. Eller nej, men det känns som man har gjort det. Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att pappa ska komma.. Har varit här och letar efter gammla kort men hittade bara ett.. Men ska fixa det på Söndag istället. Imorgon är det Fredag och det välkomnar jag med öppna armar ! Det blir en full helg med härliga stunder, så ska försöka klämma in lite inlägg då och då..

Vad tycker ni ?Nicolesfoton
Kram Nicole

1 kommentar:

  1. Vinn länkning på 800 - 1200 bes
    http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/bli-vecka-7s-blogg-5-vinnare.html#comment

    SvaraRadera