måndag 30 januari 2012

Tandläkaren

Glaad ! För jag kom nyss att tänka på att jag börjar dansa denna veckan, det ska bli awesome ! Men känner att jag börjar bli förkyld.. Hoppas verkligen inte det förstör veckan. Annars nu har jag bara nördat plugg. Håller på att göra en självbiografi, man tycker att det är skit svårt men man vet ju mest om sig själv det är ju liksom det man är bäst på, men endå är det så svårt ! Men är faktiskt nöjd med min början.
Till något helt annat, innan var jag hos tandläkaren.. buhu.. Ska ju snart få tandställningen och innan det var jag tvungen att ta bort min tandsten.. Hehe ajabaja Nicole borsta du inte tänderna bra ? Så fick såna tanborsta och sånt ..

Men ska sticka och äta nu mina vänner. Blir nog dagens outfit sen. See you ! Förresten tänkte säga också att imorgon blir det stan, tjänade just 300 spänn;)


Kram Nicole
Titta denna snygga flättan Saga kan göra på mig typ på en minut...Jag skojar inte det tar inte längre tid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar