måndag 2 januari 2012

Nyklippt;)


Man ser inte så bra på bilden men hoppas det funkar:)
Hej bloggen !

Sitter här framför datan nyklippt. Riktigt skönt att få bort dom där toviga topparna.
Somsagt har jag ju varit och klippt mig och det gjorde jag kl 15.15 för er som är intresserade. Innan det vaknade jag hemma hos pappa, fick snabba mig upp ur sängen och äta frukost och gå och duscha. Runt 13.00 kom jag hem till mamma och väl där slängde jag i mig lite mat och satt och tittade i den nya H&M spring collection. Sen kom Emma för vi skulle ta oss till stan och titta in rean och för att jag skulle klippa mig.. Det fanns absolut ingenting på rean, bara en massa skit grejor. Nej så det blev inget köpt. Efter en stund på stan stack vi en runda till Emma. Vi var rätt tröta så vi satt framför TVN och tittade på "Project Runway".

Så såg min lilla dag ut. Imorgon får vi se vad som händer... Jag och Emma snackade lite om att gå och bowla, men vi får se hur det blir!
Men hoppas ni har det bra, friska som nötkärnor? Hör på facebook att det går runt en massa förkylningar  men då får ni krya på er!

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar