onsdag 18 januari 2012

Musik..

Vet ni vad jag tittar på nu ? Den gär "Golden Glob" galan. Dom sänder den på tv 11 just nu ! Det är faktsikt ganska roligt och se alla kändisar och klänningar. Haha, alla är så fina ! Innan var Pernilla och Sigge också här men dom stack för någon haltimme sedan.
Efter skolan idag var jag lite med Emma och Sofie. Kan väl inte säga att vi gjorde så mycket. Titta i tidningar och nörda oss och sånt.. Haha;) När Sofie hade gått spelade jag och Emma "The Sims". Vår sim är helt sjuk i huvudet. Haha, riktigt roligt faktiskt.
Imorgon är det Torsdag och snart börjar det dra sig mot veckans slut. I helgen blir det 4 timmars dans pga en uppvisning nästa vecka som kommer hållas kl 07.00 på morgonen. Kommer vara värsta liket på scenen. Stackar publik alltså .. Haha ! Får väl pigga upp sig med smink. Nej nu ska jag fortsätta titta här på alla nomeneringar. Ha de göööött !



Kram Nicole



Här har ni några låtar som jag brukar lyssna på i skolan när jag jobbar.. Haha det var kul idag när jag satt och jobbade och Filippa sa att det var riktigt tyst men det enda man hörde var min musik.. Haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar