lördag 7 januari 2012

KLADDKAKA:)

Hej bloggen !

3 gånger idag har jag försökt att mobil blogga men det går inte ! Blir så himla irritterad och vill bara slänga in mobilen i väggen !

Idag har jag iaf bara gått runt i min onepiece för har inte pallat göra nånting. Inatt passade vi Sigge så jag vaknade bredvid honom idag. Så i förmiddags lekte jag lite med honom också kom becky hit en stund. Vi spelade spel, jag var jötte duktig.. eller inte.. Senare kom Emma och då nörda vi oss framför Mario bross. Det gick åt helvete !
Iaf så har jag en kladdkaka inne i ugnen nu och det ska ut vilken sekund som helst.. Ha det göött.

Kram Nicole


3 kommentarer:

  1. Fin blogg! Allt bra med dig då?

    SvaraRadera
  2. Hej snygging! Vill du ha mera läsare till din blogg? Jag fick över 500 läsare på nån dag bara. Om du också vill det klicka då på denna länken: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=eelsus Massor av kramar och hoppas 2012 blir ett bra år för dig;)

    SvaraRadera
  3. Fin blogg cheyen! :) Allt bra?

    SvaraRadera