tisdag 31 januari 2012

Jag tror att denna sjuktiden är påväg nu. Ingen mårr ju speciellt bra, allt från magen till huvudet. Själv börjar jag ramla in i förkylningsperioden, fick hoppa av idrotten i skolan idag. Det var nog rätt så bra för dom hade konditionsträning, jag hade legat helt utslagen på golvet om jag hade varit med. Satt dock och tittade på istället. Egentligen skulle jag varit i stan nu för att titta på lite present till en viss person.. Men pga all sjuka alla har blev det inget. Men ikväll blir det dans, wii! Ska prova på Street Dance och se om den är rolig.
Ska avsluta detta inlägg nu och gå och lägga tillbaka mina skolböcker i väskan igen.. Har blivit pluggis, känns hemskt men jag veta att det kommer löna sig till slut ! Ha det bra.


Kram Nicole


P.s Filippa har börjat blogga igen, hennes blogg finns på på dom länkarna där uppe.
Det står Filippa Jönsson som om ni trycker där kommer ni in på en gång !
En snygg bild på mig hemma hos Alma.. Hade kul iaf !

1 kommentar: