onsdag 4 januari 2012

Film,film,film...

Tjena bloggisen!
Vad har jag hållt hus i denna storm. Jo efter att inte sovit på hela natten pga stormen "Emil" vaknade jag 11.30. Hoppade upp ur sängen och fixade till mig. Hela dagen spenderade jag hos Emma. Vi tittade på en film och gjorde typ en film.. Hehe kanske kommer upp någon gång.. Om vi hinner ska vi sätta ihop den imorgon. Fast den är nog bara några sekunder, hehe;) 

Imorgon blir det skridskor. Det blir jag och Emma... Haha det blev mycket Emma ! Men,Men det är bara kul. Vet inte om Emelie eller någon annan ska hänga med ! Senare på kvällen ska jag och mamma nog ut och äta eller äta något gott här hemma. Men vid 20.00 någon gång ska vi åka och titta på bio "New Years eve". Det verkar vara lite typisk film som "Valentines day". Men trevlig. Men vi hörs mer imorgon..

Kram Nicole


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar