tisdag 3 januari 2012

Bowling;))

Hej bloggen !



Somsagt har jag varit och bloggat idag. Vi var 5 st med mig. Vi hade faktiskt riktigt roligt. Låg 4 hela tiden men det slutade med en tredje plats, (Jag brukar vara riktigt dålig på det). Efter en timmes bowling stack vi hem till Sofie och fikade lite sen spelade vi "Wii", det var ett sånt dans spel. Det var riktigt roligt !

Kom hem från en timme sen och har precis ätit. Nu sitter jag framför datan och tittar på "Berg flyttar in". Men ska alldeles strax gå och städa mitt rum!

Men vi hörs !
Kram Nicole







3 kommentarer:

  1. Vill du tjäna snabba och enkla pengar på din blogg? :)

    Det kan du göra! Gå in på länken nedanför och läs mer om det:
    http://ssannappedersenn.blogg.se/2012/january/adsettings.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hejhej nu är det frågestund på min blogg :)
    Ställ gärna några frågor så blir jag glad! :)

    fin blogg!

    SvaraRadera