lördag 28 januari 2012

Blev det snyggt ?

Men titta ! Har varit duktig och fixat lite här på bloggen. Ni kanske tänker, men det tog väl inte så lång tid. Men jo det ska jag säga er. Det tog ett tag innan det ville som jag ville. Vad tycker ni ? Var det bättre innan när jag hade det på andra sidan ? Jag tycker faktiskt det blev rätt så snyggt. Även inom kort ska jag fixa min header, det är bara att jag inte har några bilder som är så snygga.. Så ja det får vara denna ett tag till !

Annars? Hur är det med er ? Idag har jag varit väldigt trött efter igår .. Var ju hos Alma och Amanda i svalöv. Hade riktigt roligt och har inte skrattat så mycket på länge.. ;) Vaknade 11.00 idag men kände mig som en deg hela dagen. Var faktiskt med Filippa med vi tog det lugnt och så.

Nu ska jag fortsätta titta vidare här, eller titta bloggar ! See you later.

Kram Nicole



För er som ska gå och lägga er säger jag GOD NATT !;)





Liten bild från igår;) Snodde den från Amandas blogg !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar