torsdag 29 december 2011

Wiiieeeeeeee


Kolla vilken snygg bild jag hittade på mig på denna datorn...:D


Heeej.

Min dator har börjat funka igen:) För ett halvår sedan gick den i sönder och värgrade starta och häromdagen så skickade vi in den för dom skulle kolla vad som var problemet. Men nu så funkar den.. Men vi får väl se vad som händer framöver.
Idag som ni kanske såg i förra inlägget har jag varit med mina två kompisar Emma och Sofie. Vi var inne i stan en stund och lunchade och sånt. Sen stack vi hem till Emma där mina bilder som vi hade beställt från fujidirekt kommit. Dom blev faktiskt riktigt snygga:) Bara en liten stund efter gick vi hem till Sofie och nörda oss framför hennes nya The Sims spel. Det var ett tag sen jag spelade det så det var faktiskt rätt roligt:)
Men nu mina vänner ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det lite tv och sånt roligt..

Kram Nicole 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar