tisdag 27 december 2011

Twilightsagan- Den officiella illustrerade guiden.


Åhh vad irriterad jag blir på denna blogg. Igår gjorde jag ett långt inlägg och nu har det försvunnit. Neeej. Fyy pallar inte mer. Vill blogga så betdyligt mer men det funkar inte. Min blogger app på min Iphone vill inte som jag vill. Får sån daaaaaaaamp. Men från och med nu ska jag blir en bättre bloggare. För dom här senaste dagarna har jag varit riktigt dåligt...

Ja men eftersom mitt inlägg har försvunnit vill ni kanske veta vad jag gjorde igår?
Jag spenderade min dag med Emma Matilda Andersson. Vi spelade spel och beställde hem bilder från fujidirekt. Bilderna kommer nog imorgon eller på Torsdag tror jag?
Idag har jag inte gjort så mycket. Har läst som en galning i en bok som jag lånar av Emma. Den heter "TwilightSagan- Den officiella illustrerade guiden". Ja då kanske ni tänker vad är det? Jo då ska jag säga er att det är som ni hör på namnet. En guide som guider dig om allt som har med vamyrer eller ja själva om alla dom 4 böckerna som Stephanie Meyer har skrivit. Än sålänge är det faktiskt rätt så intressan. (Tro nu inte att jag är värsta freaket och sån!). 
Men har väl inte så mycket mer att säga!

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar