torsdag 15 december 2011

Snart lov:)

Tjena Hallå!

Längtar till man får öppna sina paket:D

Ni kanske undrar var jag har varit? Jo nej men jag har varit i skolan och sånt tråkigt. Har inte riktigt haft tid eller orka att blogga så jag har skitit i det. Men nu känner jag att jag måste på bannan igen. Idag efter skolan stack jag och pappa och handlade en julgran väldig fin. Nu försöker han sätta upp den men det går inte så bra.. Den välte precis..:S Annars har jag inte gjort så mycket.
Imorgon blir det vanlig skolan och sen på kvällen blir det skolfest.. Får väl se hur kul det blir! Temat är hattfest, inte för att jag har någon hatt... Får väl fråga någon kompis om någon har! Men nu ska jag hjälpa till med granen.. Det var ju inte gå sådär jätte bra!

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar