torsdag 8 december 2011

Jag och Emelie hade solo..:) För 1 år sedan?

Hellojsan!

Hela dagen idag har jag varit hos Emma. Eller jag var först i skolan.. Hemma hos Emma så bakade vi en budapest tårta för hon firar sin födelsedag ikväll fast hon fyller år imorgon. Iaf vi kom så långt till vi tog ut den från ugnen. Men det vi skulle rulla ihop den blev det rena pannkakan. Så vi fick kasta den, haha:) Så det slutade med en Prinsess tårta på ankaret! Jaja, det var kul att baka den iaf. Annars nu på kvällen har jag varit världens plugghäst kändes det som. Så tråkigt...

Imorgon blir det skolan igen. Sen blir det genrep på teatern. Fy fasiken vad jag älskar att vara där och dansa:) Det är så ** kul:)  Men hoppas ni får en super duper bra dag imorgon.
Love you all;DD

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar