onsdag 28 december 2011

Hunter

Hallojsan.

Vad skönt det är med jullov! Man behöver inte göra ett skit. Man kan göra precis vad man vill. Om man känner för att sitta inne en hel dag och inte göra nånting kan man göra det. Så himla skönt.
Men dessa 2 dagarna har jag inte gjort så mycket så imorgon får jag nog dra mig till stan behöver lämna tillbaka "Elsas Värld". Kanske titta i lite affärer. Inte för att jag ska handla något för jag sparar till ett par "Hunter". Dom är så himla fina! Vilken färg tycker ni är finast? Jag gillar rosa jätte mycket men alla vill ha det så jag vet inte.. Men de finns så måga att välja på. Jag får väl se om jag hittar några riktigt snygga:) Men nu ska jag snart äta fleskestek med min syrra och pappa. Muums, det är godare än svensk julmat. Ha en bra kväll.

Kram Nicole





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar