måndag 5 december 2011

Etiketter!


Sån här snygg knorr sover jag i ;)
Hej,Hej bloggen!

Ser ni att jag har lagt till några nya etiketter? Kommentarer & Videoinlägg. Tyvärr kunde jag inte lägga in alla kommentarer i den etiketten för det hade tagit ett tag så det orkar jag inte!:) Hehe, latmask! Sen skrev jag lite nytt om mig själv, för den andra var så gammal, ni vet man andras ibland också;)

Iaf har jag varit i skolan idag, det var inte jätte roligt men helt okej. Efter skolan stack jag och Emma hem till min pappa för vi skulle till Hemmakväll för att hyra en film för sedan åka till Sofie och se den där! Gissa vilken? Nej skoja, det var Alice i Underlandet. Vi har det som tema på dansen och jag har aldrig sett filmen:S Haha, så jag kände att det kanske var dags? Eller?;) Ja jag tyckte iaf att den var jätte bra;) Nu vet man iaf hur man ska skådespela, hehe;) Okej nu pallar jag inte sitta vid datan, för jag har pluggat hela kvällen så jag har alltså skrivit på datan. Så man blir jätte trött! Men ha en bra kväll min kära!

Puuss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar