onsdag 21 december 2011


En gammal bild:)
Åhh vad skönt det är när man har köpt alla julklappar. Nu kan man bara slappa. Var innan idag nere i stan med Emma och Saga. Saga skulle köpa lite presenter till sin mamma medans jag köpte en liten sak till till julklappsspelet imorgon. Sen blev det också en liten bakad potatis på Maddes. Förresten har dom ändrat bussarna nu ju. Nu går ju 5an men jag och Saga hoppade på fel 5a så vi hamnade ute vid stationen istället, haha:) Obss! På eftermiddagen åkte vi hem till mig och där skrev lite saker till imorgon och vi spelade också Mario bross på wiii, inte för att det gick så bra! 

Imorgon ska jag stiga upp tidigt för vi ska ju ha julklapps spel imorgon. Alltså jag och några kompisar! Det ska bli mysigt, det blir lite spel och mys och sånt;) Längtar! Så det blir ingen sov morgon imorgon.

Men jag har inte så mycket mer att säga!

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar