torsdag 17 november 2011

Hej mina kära!

Idag efter skolan var jag, Emma och pappa en tur på "Center syd" och "Nova Lund", har haft en roligt tid:) Först stack vi till någon sportoutlet och där provade pappa en massa jackor medans jag och Emma provade alldeles förstora skidhjälmar, ni som kanske inte vet åker jag till Italien på sportlovet! Vi körde sedan till Centan väl där fick jag köpt knäskydd, schampo och balsam till mitt hår och en svart tröja till dansen. Där finns inte så många fik så vi körde till Nova Lund där tog vi en liten fika, var smakråd till min petiga pappa och sen var vi inne på "topshop", väl där provade jag en jätte,jätte,jätte fin jacka dock var den rätt dyr så det blev inget köp, men kanske ska önska sig den i julklapp?:)
Ja det var min lilla dag, imorgon blir det vanlig skoldag och på kvällen blir det bio med några härliga tjejor! Vilken tror ni vi ska se?:)

Denna jackan:D

Kram Nicole

2 kommentarer:

  1. "Kulig" dag ni haft ! :D
    LÄNGTAAAAR ! :D
    Kram // Belma <3

    SvaraRadera
  2. Var i Italien ska du? Jag ska också dit på sportlovet.
    Jätte fin jacka! ;)
    Kram

    SvaraRadera