lördag 19 november 2011

Breaking Dawn

Hej bloggen.



Förlåt för att jag inte bloggade igårkväll när jag kom hem, men jag blev så tagen av filmen. Herregud vad Breaking Dawn var bra! Allvar, världen bästa film! Grät från början till slut , grät när dom gifte sig, grät när Bella skulle säga hejdå till sina föräldrar, grät på deras smekmånad och grät när hon höll på att dö. Grät när jag kom hem och skulle berätta vad filmen handla om..:O Gud jag blev helt tagen av filmen allt gick rakt in i hjärtat på en..:D Ni måste se den^^

Till något annat, idag har jag varit på skolan.. Jag vet en Lördag men vi hade faktiskt öppet hus. Det var meningen att jag skulle jobba men så blev det inte riktigt. Åt kakor, drack saft och lekte med Emmas lilla syster Astrid. Efter skolan stack jag till pappa och hämtade min cykel och sedan cyklade jag hem till mamma och städade och sen kom Filippa. Senare kom Emmas pappa och hans flickvän Åsa. Astrid var också här:D Emma om du undrar var dom här och fikade.. hehe:D Astrid är så söt! Hon ville leka med min isbjörn hella tiden, haha:D Tog lite bilder på henne så jag lägger upp dom sen!

Ja det var allt!
Kram Nicole

1 kommentar:

  1. Tack för gårdagskvällen Nicole ! :D
    Det var verkligen trevligt att va med er, ni är ett underbart "gäng" ! <3
    Håller med, filmen var mycket mycket bra !
    Måste göras om .. ! <3
    Kram // Belma <3

    SvaraRadera