måndag 31 oktober 2011

This is Halloween;)

















Hej bloggen!

Igår blev det en mycket lyckad kväll. En väldigt läskig en. Alla hade klätt ut säg mycket bra:) Den som vann priset var Alma mycket hemsk var hon:) Det bjöds på pizza och våra hemska cupcakes som hade grön frosting:S Låter inte jätte gott eller hur?

Idag var jag med Emma och ví var ute och fotade. Det var mycket tråkig väder men väldigt bra bilder eftersom att det var jätte dimmigt ute. Sen bjöd hennes mormor på god mat. Resten av eftermiddagen satt jag,Emma och hennes syster och tittade på två filmer. Komedi såklart:) Det blev väldigt mycket skratt!
Har haft en bra dag och snart ska jag och mina vänner gå bus eller godis så om det knackar på dörren öppna och ge oss godis:) Haha!

Ha en bra kväll.
Kram Nicole

P.s Dessa bilderna kommer från mammas iphone så det är inte så bra kvalité men jag har egna från system kameran men lägger upp dom när jag får tid för det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar