torsdag 27 oktober 2011

Möbelkillarna:D

Hellooooo bloggen!

Har dagen varit 3 timmar eller? Det känns som det. I skolan håller vi på att flytta in i ett stall. Visst låter det konstigt. Men det har varit ett gammalt stall också har dom renoverat det! Men det är så grymt fint! Så jag har snickrat möbler. Det kan man inte tro va? Jo jag snickrade ett bord men när jag skulle göra en stol så gick det åt pip svängen.. Så jag städade istället och skojjade lite med möbelkillarna! Vissa var svenskar vissa pratade engelska. Dom måste trott att jag var störd? Dom var faktiskt ganska tråkiga så stela man bara släpp låss lite? Men jag fick faktiskt den ena att leé:) Och det var ju bra, ni kanske undra vad jag gjorde? Jag dansade men en dammsugare.. Ja.. inga kommentarer.
 På eftermiddagen åkte jag och Emma till stan, kan inte säga vad vi gjorde där. It´s a SECRET..:) Mohah!
Jaja det var väl allt.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar