tisdag 11 oktober 2011

Jippy!;))

Tjena,tjena bloggen!

Har varit helt konstig i kväll.. Satt och läste 100 sidor i min bok. Jag är sån som oftast inte pallar läsa men idag var jag helt..? Ja..
Så nu sitter jag här och har typ nacksparr haha!

Till något annat!
Idag har jag varit i stan efter skolan såklart. Inte för att det är "mycket att hänga i julgranen" i stan. Vi har typ 4 affärer, haha. Nej men det känns som det!. Handlade ingenting. Helt sjuuukt! Jag som alltid brukar handla nånting! Men inte idag. Var där med Sofie och Filippa om jag ska tilläga.
När jag kom hem började verkligen spööö regna ute! Man bara jaha? Så det var tur att man hann hem.
Det var min dag.

Snart blir det Despret Housewives, eller hur det stavas? Helt galen, sista säsongen:(( Kommer stor böla när det är sista avsnittet. Fast det är ju ingen man ska tänka på nu det har liksom precis börjat.. Haha:)
Men förra avsnittet var sjukt bra! Man kan ju liksom inte vänta på det andra avsnitten! Men idag kommer det:DDD Happy! Men måste gå nu och ni vet vad... DESPRET HOUSEWIVES:)

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar