lördag 22 oktober 2011

ICA!

Hej bloggisen:)

Herregud vilken himmel?! Precis när jag ska börja inlägget tittar jag ut och ser en rosa orange himmel:S
Ja me det var absolut inte det jag skulle säga! Idag har Filippa varit här, vi bakade en gudomligt god kladdkaka:) På eftermiddagen så var vi på badet. Det var grymt längesen. Det var rätt kul när jag och Filippa skulle åka den minsta rischikanan.. Skrek ! Haha, vem gör det? Det är 4 åringar som åker den haha! Jaja, lite barnsliga får man va ibland. När jag kom hem var det bara in och ut igen för jag och pappa åkte till ICA för att handla en god Lördags middag!:) Det blir ryggbiff med klyftpotatis! Muuums:) Det var vad jag har gjort idag, ni då?

Kommer lägga upp några bilder sen på Filippa som jag tog igår!:)

Kram Nicole

1 kommentar:

  1. Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna en Onepiece, unik spabehandling, skönhetsprodukter osv! :) kika in och se om någon faller dig i smaken.

    http://flavoured.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera