söndag 16 oktober 2011

Hej mina vänner!
I förmiddags var jag på dans, det var grymt roligt. Älskar att dansa bara önskar att vi dansar lite längre!
Efter dansen drog jag snabbt till biblan för att fixa en sak med min bok, det är väl det man brukar göra där typ? :P
Sedan var det bara hem och duscha och äta lite lunch. Det blev inget bad idag heller:( Istället så gick jag till Emmas grannar.. Jo visst låter det konstigt? Jo men Emma och Filippa varr där och hjälpte till att packa en massa smycken för hon tjejen har en sådan smycke affär på internet. "Litekalabalik" heter det. Sjuukt fina armband och sånt.. Vi fick ett armband som som man då kunde köpa så gick pengarna till SOS barnbyar eller var det nu var. Men eftersom vi hjälpte till att packa in grejorna så fick ett par gratis+ ett skit snyggt armband till som dom inte kunde sälja för det var lite små saker som repor och sånt på dom. Men jag hittar inget fel på mitt. Egentligen kostar dom armbanden 400 kr. Så man blev helt chokad när hon sa att vi kunde ta ett! Ni kan gå in på hemsidan här http://litekalabalik.se/, köp gärna;) Bara säger det ni kommer inte att ångra er!

Ja sedan resten av eftermiddagen så var jag lite med Emma och Filippa, när jag kom hem så kommer det en springande hon mot mig och dte är lilla Sigge!;) Han är underbar! :P Men vi hörs!

Kram Nicole

P.s Kommer lägga in bilder på armbanden i veckan för jag har systemkameran hos Pappa!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar