lördag 29 oktober 2011

Alice i underlandet.

Hej alla där ute !

Idag har det varit en ganska lugn lördags för mig. Jag åkte ner till stan och möte Filippa. Vi åkte till biblioteket för att jag skulle lämna och låna en bok. Senare gick vi och lunchade på den gooooda resturangen "Basilika", det är riktigt gott:) När vi hade ätit klart gick vi runt i affärer och jag letade som en galning efter halloween grejor eftersom jag och Emma ska ha "Halloween fest" imorgon. Det ska bli riktigt roligt. Dock fick jag inte medmig hem det jag var ute efter.. Men, men det blev bra tillslut endå.

Nu är jag hos pappa iaf, ska sova över här och imorgon sticker jag till mamma igen. Men jag kommer hit i veckan igen. Imorgon ska jag även dansa i 2 timmar. Ska bli riktigt roligt. Snart börjar det närma sig uppvisning på teatern och ni som undrar vad temat är så är det "Alice i underlandet". Jag går på tre danser så i den ena dansen ska vi ha "te partyt", i den andra så är det scenen när vi "slåss mot draken" så vi kommer att dansa med svärd och den sista har jag egentligen ingen aning men det var något med att vi ska vara älvor som skyddar Alice? Men jag är inte riktigt säker..:) Det ska iaf bli riktigt roligt^^

Men nu mina vänner ska jag degga mig i soffan och njuta av min feta godispåse!

Kram Nicole

1 kommentar: