söndag 4 september 2011

Väla centrum

Hej bloggen!

Har haft en sådan jäkla rolig tid nu i helgen!
I Fredags så hade jag en bunk tjejor här hemma som sov över. Det var ju ganska trångt men skit mysigt:) På kvällen tittade vi på en film som heter "Water for elephant", tror jag det stavas. Med Robert Pattinson och Reese Whiterspoon. Den var riktigt bra med rätt sorlig. Annars senare på kvällen hitta vi på en massa andra roliga saker. Natten blev vädligt sen för mig,Emma,Emelie och Sofie. Vi somnade inte förren vid halv 4 någon gång och så vaknade vi vid 8? Jo man var ju lite död men men..

Igår då hade vi bestämt att vi skulle åka till väla. I mina egna ögon tyckte jag att det hade blivi stort och många super fina affärer. Det blev en klänning från bikbok och ett armband. Dom grejorna kommer jag lägga upp på bloggen så fort jag får chansen!

Idag blir nog också väla för vi ska titta på en tavla i de underbara affären Chili! Älskar den affären. Där finns så extremt fina New York tavlor!

Har ni också varit på väla? Tyckte ni att det var bättre innan?

See you.
Kram Nicole


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar