måndag 19 september 2011

Hej!

Sitter hemma hos mamma nu efter en dag på skolan och hos Emelie. Det var jätte kul att få träffa henne. Hon var brun! Man kände sig som ett spöke bredvid henne! Ialla fall spelade vi lite wii, det var ett sånt dans sak det var rolig och spelade spel och såna roliga grejor. Efter jag var hos Emelie fick jag snabbt cykla hem till pappa och hämta mina grejor och nu sitter jag här. Mamma är just nu och träna men jag tror hon kommer snart. Vad har ni andra gjort idag då? Haft kul också eller?:)

Till något annat. Det går ju en massa löss och sjukdomar och alt vad det nu är! Ussh jag hoppas verkligen inte att detta kommer hända mig! Filippa är sjuk nu och har hög feber. Stackaren! Känner mig inte speciellt sjuk så det är ju bra. Det var allt.

Kram Nicoel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar