söndag 28 augusti 2011

Vad har jag varit egentligen?

Hej<3


Ni kanske har undrat var jag har varit? Har bara tagit en liten paus från bloggen. Har inte kännt någon lust att blogga. Men nu, nu ska jag blogga! Som ni kanske har sätt på Filippas blogg har hon skaffat en super,duper söt kanin som heter Dante! Han är som en liten hårboll! Så söt! Har ialla fall varit hos henne idag. Har varit med Dante då och gjort en massa annat. Till något helt annat! Vad händer här i världen? Värsta stormen i New york och i dom trakterna. Jag vet att stormen heter Irene. Men som jag nu vet är att den inte var så himla kraftig som alla har sagt. Men det kan ju alltid vända. Här var jag bor känns det som vi har fått en liten del av irene! Haha! Men det regnar och åskar hela tiden skit jobbigt!
Imorgon är det skola. SKIT KUL.. ? Får väl tänka positivt att det är jätte bra att gå i skolan! Men har inte mycket mer att säga. Hörs väl mer imorgon efter skolan.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar