tisdag 23 augusti 2011

Theo(:

Bild på Sofie!
Hej,Hej!

Sitter här och sjunger för mig själv.. Låter nördigt eller hur? Nej men mamma är och tränar just nu och jag åt precis. Men ska nog ut och springa sen med Filippa och hennes mamma! Man måste ju träna upp sin kondis!
I skolan idag gick det bra, imorgon ska vi på utflykt igen. Det är faktiskt kul med utflykter tycker jag:) Efter skolan stack jag, filippa, emma och sofie hem till sofie. Vi skulle träna på vår dans som vi har gjort eller den är inte helt klar än:) Men den är ju faktiskt bra tycker jag. Fast till slut lekte vid med theo. Sofies kanin då. Jag och han blev väldigt bra vänner haha^^  Han är gudomligt söt! Men hur e det med är? Hur går det i skolan eller kanske på jobbet? Hoppas det går bra iallafall. Men jag hör kanske av mig senare.

See you later:)
Kram Nicole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar