söndag 21 augusti 2011

Street Dance:)

Hellu bloggen, hur mår ni idag? Bra, dåligt? Jag mår bra ialla fall. Ni kanske har undrat vad jag har gjort idag? Jo skulle egentligen vatt med Emma men det blev inget, så jag och pappa åkte till helsingborg och tog en glass och satt vid stranden och såg en massa dykare. Dom övade på livräddning och sånt.. Såg ganska roligt ut men endå läskigt för man visste inte om det var på riktigt eller inte haha:) Senare på dagen så var jag med Filippa. Vi tittade på en film som gick på tv som heter Street Dance den var faktiskt bra! Dom dansade extremt bra!

Till något helt annat så är det ju skola imorgon. 6-7an alltså jag eftersom jag går i 7an så kommer vi åka till skånesdjurpark imorgon! Det ska faktiskt blir roligt:) Man fick ta med kamera men jag vågar inte ta med mig system kamera pga om jag skulle tappa bort den eller klaga att det är tungt! Men jag tar med min digital kamera som jag hade innan system kameran. Den är ganska bra!  Men vi hörs mer imorgon mina vänner. Sov så gott:)

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar