torsdag 25 augusti 2011

Skolan och allt..


Jag och Emma på midsommar. Inte så jätte bra bild men det är en bild ialla fall.
Hej, kom nu hem efter att varit och handlat för vi ska på utflykt med skolan imorgon! Tänker ta med mig system kameran för vi ska ju till glimmingenshus och alens stenar eller vad dte heter.. Men det verkar faktiskt intressant!
Till något annat. Var med Emma och Saga lite innan. Var först hos min pappa för jag ville träffa han lite. Kan väl inte säga att vi gjorde så jätte jätte mycket.. Saga gick hem efter en stund för hon skulle till sin häst. Men Emma och jag snackade med min pappa lite om skolan och sånt.. Intressant eller hur?
Vad har ni gjort efter skolan? Ni kanske har redan kommit in i plugget och allt? Det har faktiskt inte vi inte riktigt än.
Vi hörs!:)

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar