fredag 26 augusti 2011

Klipp klipp!

Hello!, har kommit hem från ett riktigt äventyr idag! Åkte 2 timmar ner till Ystad och där nere. Var i glimmingenshus.. Sjukt läskigt. Eftersom det huset är från 1400-talet någon gång är det så gammalt.Skit mörk där inne plus att det är jätte stort! Spökar säkert där. Vi åkte sedan vidare till alens stenar. Vi fick gå in i en kohage där alla alens stenar ligger. Helt sjukt häftig plus att det låg uppe på ett berg! Så man såg vattnet skit bra. Kommer jätte många bilder på bloggen jag lovar! Har ni också varit på glimmingens hus och alen stenar? Visst är det häftigt där? Jag tyckte det! En riktig upplevelse.
Men till något annat, snart ska jag och Sofie ta ner oss till stan med bussen för jag ska klippa mig. Blir bara topparna men jag tror det blir mycket för klippte mig för jätte,jätte, jätte länge sen. Hah:P Men see you later;)

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar