söndag 31 juli 2011

Knasboll



Två bilder på mig just nu!:) Jag är en knasboll^^
Hej bloggen, hann inte höra av mig mer igår för vi stack till helsingborg ju så jag hann inte. Där gick vi runt lite vet ni? Jag såg shane banan! Haha:P Han är galen! Senare satte vi oss på Norra hamnen på ett café jätte mysigt. Efter det gick vi till en indisk resturang. Jag åt kycklingfilé med ris och någon krämig sås. Väldigt annorlunda eftersom kycklingen var röd. Kan väl inte säga att det var världens bästa resturang för servitriserna var väldigt stressade. Efter maten gick vi ännu en runda och sen åkte jag och mamma tåg hem! Hade en jätte trevlig kväll! Men idag ska Filippa komma hit, hon är ju hemma nu efter att hon har varit på marstrand i 3 dagar. Men nu måste jag gå, vi hörs senare och det lovar jag:)

Kram Nicole

1 kommentar:

  1. Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)

    Mvh Bodypalace - en blogg där alla är vackra & unika

    SvaraRadera