tisdag 26 juli 2011

Hej, ni kanske undrar varför jag inte har en header? Jo för det är något att jag har mycket bilder på picasa. Men jag ska fixa det någongång i veckan! Håll ut!
Idag har Filippa varit här och vi har varit på äventyr! Väldigt kul:) Senare på dagen kom Hanna med! Har haft en rolig dag!
Imorgon blir det också fint väder men då ska man vara inne och dansa i 4 timmar och när man ska ha uppvisning på fredag så vill man ju att det ska vara fint men då blir det kallt och regnigt:( Vilken otur jag har för en gångs skull kan jag inte ha lite tuuuur!
Men hör av mig mer imorgon^^


Kram Nicole

2 kommentarer:

  1. Sannie - En konstnärlig blogg som är boendes i USA för tillfället. Följ vardagen i staterna och därpå min kommande resa till Tokyo, där jag ska studera!

    Kasta en kotte på mig om du hatar äckel päckel reklam :)

    SvaraRadera
  2. Hej Nicole! Var gärna med i min fototävling som jag har på min blogg! Välkommen!

    SvaraRadera