lördag 23 juli 2011

dropparna bara faller ner.


En gammal bild;D
Hej, var dålig på att höra av mg igår men jag firrade lite av min systers födelsedag och på dagen var jag med Filippa så det var inte mycket av den dagen som tillbringades till datorn. Men nu sitter jag här och tog genast chansen och blogga här! Har ny hört nyheterna om Norge?! Så hemskt man blir så himla ledsen! Att en människa kan göra detta att bara tänka tanke?!, nej fy vad hemskt! Även har Amy winehouse hittades död i sitt hur igår eller idag! Helt sjukt!
Men nu tänker jag komma med lite positivt prat istället och då tänkte jag berätta lite också vad jag har gjort denna..regniga dag tänkte först säga vackra dag men då hade jag bara ljugit. En dag tillbringad med Hanna och Filippa. Inne i en graderob i Filippas hus satt vi tre i mörkret vilken idé? Hanna och jag skrämde Filippa tillslut så vågade hon inte sitta kvar längre haha;P Vid lunch tid stack vi hem till mig och käkade lite lucnh och senare vidare till Hanna och flumma!;D Hade en jätte rolig dag! Nu sitter jag hos pappa och sitter framför tvn med en godis påse. Hör väl av mig mer imorgon.


Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar