lördag 25 juni 2011

Tjena!
Tänkte att det var dags att höra av sig. Igår var det midsommar som jag hoppas alla var medvetna om.. Det firrades med några kompisar till mamma och pappa men jag stack även hem till Emma i kanske en och en halvtimme eller något sånt. Vid 13.30 så var vi också på örenäs där vi såg folk dansade runt midsommarstången. Själv vill jag inte dansa haha^^ Men tog också lite foton.

Iallafall har jag varit med Emma. Vi var och hämtade min cykel hos dom vi va hos igår och sen när vi kom hem så läste vi lite tidningar. Vi har även ätit pasta med kötbollar och prinskorvar! Mums! Men hon gick hem efter vi hade ätit men jag ska stanna hemma en stund eftersom mamma ska iväg vid 16.00 så vill jag också va med henne lite:) Är jag inte snäll?^^
Det var allt! Kommer ett inlägg med bilderna från igår!
Kramisar Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar