torsdag 16 juni 2011

My day:)

Halloo!

Min dag har jag spenderat med Emma,Filippa och Saga. Jag tog min long board och åkte ner till lilla borstahusen. När jag kom till Emma så kom jag och Saga samtidigt ditt men Filippa var redan där.
Vi fyra gjorde något helt sjukt. "yoga"!. Vi gjorde dock inte det på allvar. Haha!^^ Men kul hade vi.
Efter en stund gjorde vi pannkakor och ckoladbollar och åt i trägården, så myssigt:)
När vi hade ätit klart så ville Emma,Filippa och Saga ner till stranden och bada. Så vi alla fyra Efgick ner men jag höll mig uppe på land.. Jag brukar faktiskt vara den som badar men denna gången gjorde jag inte det(: När dom frusna tjejerna kom upp så var dom så kalla så dom ville gå hem till Filippa och ta ett bubbelbad så jag följde med och bada också. När det är varmare så är det roligare för det var jätte kallt i havet.. Men det är det inte i bubbelbad^^ Efter en stund i bubbelbadet så vi några avsnitt Desprethousewievs! Skit bra! När klockan närmade sg 17.00 kom pappa och hämtade mig också drog vi oss hemmot! Så så såg min dag ut. Mycket trevlig och rolig^^
Men nu ska jag gå ifrån datorn och hoppa över till tvn.
Kramisar Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar