torsdag 23 juni 2011

Midsommar..

Hejjjsaanhoppsan!
Varför är det sån tråkigt väder? Jag trodde det vas sommarlov men det känns som vi hoppade direkt till höstlovet. Men har nyss hört att det ska bli väldigt varmt på tisdag nästa vecka så vi får hoppas att det håller i sig^^
Idag har jag iallafall varit med Filippa, en stund med Sofie också men hon bara försvann eftet lunch. Inte för att jag och Filippa gjorde så mycket idag. Tittade på tv och lite så..
Som ni alla kanske vet så är det midsommar imorgon! Hurr många ska fira? Alla! Vi firar alltid midsommar men jag fattar inte varför? Man dansar runt en stång och äter och dom vuxna blir fulla. Sant? Jag tycker det!
Jag kommer iallafall bara hänga med och på kvällen kommer jag nog ringa Emma och fråga henne om hon vill ut! Emma om du ser detta så smsa mig:) Haha^^
Kommer ta foton så kika in på Lördag och se om jag ha lagt in bilderna! Men nu ska jag gå och titta på tv inte för att det finns på mycket att titta på..
Kramisar Nicole
Jag och syrran i förra Lördagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar