fredag 17 juni 2011

En dag på stan!

Hejjsan !
Vad man har hunnit med mycket idag^^ Känns bra! När klockan var något vi 10.00 eller något över det så gick jag hem till mamma för att hämta jojjo kort eftersom jag och Filippa skulle till stan. Vi tog bussen rätt tidigt ditt. Nu när det var rea i affärerna var man tvungen att titta runt lite. Blev lite besviken  för jag hittade inte så mycket med det blev ett par jeans och en sån tröj short bladniing..? Vet inte riktigt hur man ska förklara haha^^ Efter stan gick vi till min syster, en runda till pappa och tillslut gick vi till Filippa. Väl hemma hos henne tittade vi på några avsnitt Despret Housewievs och vi spelade även dam det är ett kortspel då(:Glömde även berätta att vi luncha nere i stan!
Ja somsagt jag har jag haft en rolig dag och hoppas på många fler:) Men mina vänner jag hör av mig mer imorgon och lägger in tröjan och dom jeansen jag köpte!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar